strandvakantie - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van Anton en Veronique Elshout - WaarBenJij.nu strandvakantie - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van Anton en Veronique Elshout - WaarBenJij.nu

strandvakantie

Blijf op de hoogte en volg Anton en Veronique

18 Maart 2014 | Australië, Carnarvon

Goed in Perth aangekomen rond 1 uur s'nachts. 2 nachtjes in een hotel, ook wel weer es lekker hoor. Naar Fermantle geweest, een erg leuk stadje ten zuiden van Perth, waar we met een veerboot met een gekke kapitein naar toe zijn gegaan. Daar een gevangenis uit de victoriaanse tijd bezocht, die pas in 1992 gesloten is. Bizarre toestanden daar. Verder was het een heel erg leuk dorpje met een gemoedelijke strand sfeer. Met de trein weer terug naar Perth gegaan. De volgende dag de camper opgehaald en richting het noorden vertrokken. Langs de Pinnakels en andere dorpjes. We doen het kalmpjes aan en gaan langs de kust van het ene dorp naar het andere. Die liggen nu ongeveer 2 tot 3 uur rijden uit elkaar en tussendoor is er niks. Zelfs bijna geen andere auto's. Emoes en geiten die oversteken en we hadden bijna een mega grote Australische arend tegen de voorruit aan! Bij Monkey Mia hebben we vanmorgen de dolfijnen van dichtbij gezien, ze komen vlak aan de kust. De attractie met het voeren was een beetje sneu, een zooitje toeristen naaste elkaar langs de kant en een vrijwilliger die de 2 of 3 dolfijnen een visje mocht geven. Wij zijn later wat verderop langs het strand gaan zitten, het was er stil en zálig weer. Ik ging even zwemmen en daar kwam ook gewoon een dolfijn naar me toe. zo leuk.

• 18 Maart 2014 - 15:11

Jolanda:

hallo lieverts
    klink weer allemaal vervelend de foto zijn ook niet mooi al helemaal niet met de dolfijn die je bijna aan kan raken wat ik echt ook niet zou willen en dat strand waar ik ook niet op zou willen leggen in een strandstoel ohhhhh
    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GEWOON JALOERS HOOR
    geniet er nog maar effies lekker van
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes

• 18 Maart 2014 - 17:49

Bep:

Hallo Anton en Veronique,

Wat een schitterende reis maken jullie. Die zal jullie onvergetelijke herinneringen geven! Heerlijk om op deze manier rond te reizen. Echt fantastisch. Ik ben nu al benieuwd naar het album , doen wij gelijk inspiratie op. Nog veel genieten daar.

Piet en Bep

• 18 Maart 2014 - 20:45

Mapa:

Dat ziet er weer aantrekkelijk uit allemaal, dat is echt genieten!
    Mooie foto's erbij, die gevangenis ziet er nog goed uit, kan zo worden gebruikt als studentenverblijf.))
    Voor zwemmen met de dolfijnen, wat mogelijk was in Cuba, wel voor 15 euro 15 minuten, jij doet dat voor niets heb ik begrepen, ze komen graag naar blonde dames toe heb ik gehoord.
    Heb je al heimwee, verlang je al naar je praktijk, je kinders en je tuin?
    Wij missen je wel onderhand maar zijn " ingesteld" op een lang verrevanhuis !

Nog veel plezier daar, geniet en liefs van ons, Mapa.

• 20 Maart 2014 - 05:51

Linda:

Hallo allebei,
    Wat een super foto van die dolfijn.
    Lekker nog genieten hoor.
    Gr. Linda

• 23 Maart 2014 - 09:10

Annelies:

gaat allemaal wel vliegensvlug voorbij he?! Geniet van jullie laatste week Down Under en volgende week weer veilig terug.
    Hier gaat alles verder goed, Bert is nu een weekje skieen, die komt zondag weer terug. Toedeloe!! zwaai zwaai, Lies en Fenna