Fantastic darling! - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Anton en Veronique Elshout - WaarBenJij.nu Fantastic darling! - Reisverslag uit Mount Isa, Australië van Anton en Veronique Elshout - WaarBenJij.nu

Fantastic darling!

Blijf op de hoogte en volg Anton en Veronique

23 Februari 2014 | Australië, Mount Isa

Is het een kangoeroe of een termieten-heuvel? Je ziet erg veel grote termieten-heuvels in het veld tussen de koeien. Soms blijken het kangoeroes, erg leuk om te zien.
Gister zijn we van de boot afgekomen. Het was een fantastische ervaring, mooie duiken gemaakt en we hadden een ruime hut, super lekker eten en de bemanning aan boord was ook erg aardig. Heel ontspannen allemaal. We hebben er een nieuwe vriend bij: Wally de napoleon vis. Hij vindt het leuk om je aan zijn lippen naar boven te slepen, hahaha! Verder hebben we een nachtduik gemaakt waarbij we letterlijk tussen de haaien in sprongen. Jagende travelly's schoten om ons heen, gebruik makend van onze lampen. De aankomende dagen gaan we veel zitvlees creëren, want we gaan zo'n 2000 km. rijden! Hopelijk rijden we geen kangoeroes aan. AAAhhhh, zeggen we telkens als we een kadaver langs de weg zien. Nu eerst ontbijten met een flat white en een long black. (koffie met melk en zwarte koffie)

• 23 Februari 2014 - 16:08

Anja:

Hoi Anton en Véronique,

Leuk om jullie reisverslagen te lezen, en vooral de foto's, schitterend en spectaculair, en grappig. Wat hebben jullie al veel geweldigs gedaan en gezien.

Succes met de lange rit die voor jullie ligt en kijk uit voor de kangoeroes ;)

Groetjes en een goede, veilige reis met natuurlijk nog veel meer geweldigs om te zien en te doen.

Anja

• 23 Februari 2014 - 16:12

Anja:

Foto met koalabeertje is leuk!!

• 23 Februari 2014 - 16:25

Annelies Bert En Fenna:

helemaal te gek!!

• 09 Maart 2014 - 16:44

Jacqueline:

Mooi dat jullie allebei een duikbrefet hebben, is het niet eng tussen de haaien? Brr
    Mooie foto,s!!

• 09 Maart 2014 - 19:46

Belinda:

Schitterende foto's en verhalen weer :-)