Koala's enzo - Reisverslag uit Caloundra, Australië van Anton en Veronique Elshout - WaarBenJij.nu Koala's enzo - Reisverslag uit Caloundra, Australië van Anton en Veronique Elshout - WaarBenJij.nu

Koala's enzo

Blijf op de hoogte en volg Anton en Veronique

10 Februari 2014 | Australië, Caloundra

Toch wel handig zo'n reisverslag, want toen ik de foto's ging overzetten moest ik nu alweer nadenken waar wat was. We vliegen ook van hot naar her. Zo zit je in het regenwoud en zo zitten we weer aan het strand.
Byron Bay is een super duper faboulous stadje, er lopen heel veel backpackers en knappe surfdudes. We zijn een rondje vuurtoren gelopen en zagen vanaf die hoogte dolfijnen zwemmen.Daarna lekker op het strand gelegen de rest van de dag. De oceaan is geweldig. Mooie golven en niet te koud. De volgende dag zijn we naar Nimbin gereden (beetje in het binnenland) allemaal halve zolen die teveel wiet roken en overjarige hippies. Daarna hebben we op Mount Warning een korte wandeling gemaakt door het regenwoud. Vervolgens doorgereden naar Tweed Heads waar we de Minjungbal aboriginal Trail hebben gelopen. We sliepen in Redlands bij Brisbane, op een mieren en muggen trailer camping. Na het ontbijt zijn we naar het Lonepine Koala park in Brisbane geweest, erg leuk. Op de foto met een koala, wat een schattige beestjes! Toen naar Brisbane South Banks. Schitterend stadspark met zwembad en strand. Tijdens de lunch daar...o nee! foto vergeten op te halen bij de kiosk van het koala park. Dusss, effe terug. Nu op een keurige camping in Caloundra. Morgen naar Steve Irwins Australian Zoo.
PS voor Fred; je had het bijna goed. Het is 4 xxxxen ipv 3. hahaha

• 10 Februari 2014 - 23:55

Jacqueline:

Klinkt fantastisch en brengt herinneringen boven, je leeft maar een keer ,veel lol!

• 11 Februari 2014 - 08:59

Annelies Bert En Fenna:

Nou dat ziet er naar uit dat jullie je Greencard gaan halen tussen nu en 6 weken....
    wat maak je veel mee he op zo'n reis!! helemaal top. Hier gaat alles goed, lekker aan het werk, wasje draaien, door de regen lopen en fietsen, naar school....enz :-)
    toedeloe xx

• 12 Februari 2014 - 11:03

Elly&freddy:

Ziet er allemaal fantastisch uit en relaxed , bewaar dat ene X-je voor me en alleen als die ijs en ijskoud is .

Gr.Elly&Freddy XXX.

• 14 Februari 2014 - 18:51

Jolanda:

ohhhe ik wil ook een koala beertje ahhhhh klink allemaal heerlijk beter dan hier want hier is het herfs
    hoe beval de camper .

xxxxx van ons en doe maar lekker veel genieten

• 16 Februari 2014 - 10:04

Yolanda 't Lam:

URGENT!!!!! Lieve schat, accu telefoon leeg. Opgeladen en weer aangezet. Heb een pincode nodig anders dan die jij mij hebt gegeven. Ik heb nog maar 1 mogelijkheid over. Kus van Yolanda. En heel veel plezier! Xxx