Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anton en Veronique Elshout - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anton en Veronique Elshout - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Anton en Veronique

05 Februari 2014 | Australië, Sydney

Na een redelijk goed verlopen reis ( 3 uur in een stilstaand vliegtuig gezeten in Abu Dahbi) nogal uitgeput aangekomen in Sydney. Het eerste dat me opviel is dat het hier lekker ruikt en dat de mensen erg vriendelijk zijn. Verder is het natuurlijk een stad als ieder andere stad. Gister zijn we met de veerpont naar Menly geweest. Het was regenachtig en rond de 20 graden. Beetje jammer, want Manly is een stuk leuker bij mooi weer. Vandaag DE BRUG BEKLOMMEN!!! Yeah we did it! Het was super! Leuke gids en kleine groep, mooi weer en echt te gek. De rest van de dag het Opera House bekeken en een beetje rondgedwaald in de Botanische tuin. Morgen de camper ophalen en dan richting het noorden. De stad hebben we nu wel gezien.

• 05 Februari 2014 - 14:08

Jolanda:

goed gedaan weiffie je heb het gehaald de brug over
    xxxx jo

• 05 Februari 2014 - 14:50

Thom:

goed gedaan hoor! toch die top gehaald! :D jammer van het stil staan en het slechte weer maar het zal vast wel goed komen want je bent er nog lang genoeg;) genoeg te beleven! xxx

• 05 Februari 2014 - 18:48

Yolanda Van Gerrit:

Ik ben trots op je Veertje. Geniet en vooral rust goed uit!!! Hier alles rustig 4 verb.nummers en geen achtergelaten berichten xxx

• 05 Februari 2014 - 20:22

Anet:

Wat dapper. Dik krijgt hier op de bank naast me al hoogtevrees als hij jullie foto's ziet!

• 05 Februari 2014 - 22:32

Annelies:

Overwinning!! hartstikke goed gedaan. veel plezier met de camper rijden. zwaai zwaai

• 06 Februari 2014 - 11:27

Belinda:

Super Veer & jij natuurlijk ook Anton :-)
    Overwin je angsten en heb een prachtige tijd in je dromenland XXX
    You only live once 8-)

• 07 Februari 2014 - 13:07

Bianca:

Whooohooooo!! De Brug gedaan - en je leeft gewoon nog?! Mag ik hieruit concluderen dat je trucje gewerkt heeft? ;-) Straks lekker racen in de camper, lekker hoor. Heel veel plezier daaro en 1 troost: ik durf te wedden dat het weer hier in NL veeeeeeeeel slechter is! groetjes, Bianca

• 07 Februari 2014 - 18:30

Marjan Bosschaart:

Wat een prestatie die brug!!! Dat heb je toch maar even gedaan.....je angst overwonnen ...petje af!!!! Heel veel plezier en geniet ervan!! Xx